Du vender dig

Vender dig med fronten mod

Hvad ved jeg ikke længere

Men når hele verden falder sammen

Og dine fødder næsten ikke kan bære dig

Når du langsomt falder fra hinanden

Og ikke kan holde dig oprejst længere

Vender du dig om igen

Med en hånd og et blik

Der er så gennemsigtigt

At det næsten ikke er til at føle på

Der kan jeg prøve at gribe dig

Jeg kan forsøge at samle dig op

Men når din hånd smuldrer mellem mine fingre

Og dine øjne flyder over i tårer

Og med stormfloden hastigt forsvinder væk

Da har jeg allerede mistet den chance

Jeg ikke engang nåede at få

 

 

Sidebemærkning | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

